Vivim en l’era de la digitalització i la immediatesa. És per això que és imprescindible tenir canals de comunicació per interactuar amb els nostres clients. Mentre que, fa uns anys, el correu electrònic era el rei, avui en dia la missatgeria instantània guanya terreny. Tothom la fa servir diàriament, ja que és una comunicació ràpida i àgil, i les empreses han de veure que el seu ús les pot afavorir.
Per treure el màxim rendiment d’aquest recurs serà molt important tenir-lo configurat amb el perfil business, a fi d’utilitzar les eines específiques que ofereix, com per exemple crear el catàleg propi dins la mateixa aplicació de missatgeria, classificar els clients per etiquetes, preparar respostes automàtiques, etc.
Es tracta d’un seguit d’eines que ajuden a millorar l’atenció al client, a optimitzar el temps de gestió i a tancar vendes.
Programa:
13.30 h Introducció
13.45 h Ponència
- Com passar d’una plataforma d’ús personal a una d’ús professional
- Configuració pas a pas de les eines per a empreses
- Missatge de benvinguda
- Missatge d’absència
- Crear un catàleg
- Ús d’etiquetes
- Extreure un enllaç propi de l’eina per difondre’l
- Connexió amb altres plataformes socials
- Idees per treure’n el màxim rendiment dins les nostres accions de màrqueting
15.15 h Dubtes i preguntes